До края на настоящия 2020 г. строителните компании в България ще се конкурират на пазар с обем 20 млрд. лв., като половината от тези средства ще дойдат от еврофондовете, а другата половина - от държавата и общините. Това съобщи вицепремиерът по европейските фондове и икономическата политика Томислав Дончев на форум „Строителството през 2016 г. - перспективи и предизвикателства“.
Министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова поясни, че вече е приета Стратегията за развитие на пътната инфраструктура за периода до 2022 г., според която максималният размер на необходимите средства за всички класове пътища за периода е 12 млрд. лв., съобщи БГНЕС.
Като приоритетни Лиляна Павлова определи довършването на Лот 3 на АМ „Струма“. Фокусът след това ще бъде насочен към доизграждането на АМ „Хемус“, както и строителството на участъците София – Калотина, София – Видин, Русе – Търново и тунелът под връх Шипка.
"Приоритетът за нас е да се завърши магистралният пръстен на страната, след което да поставим фокус върху вертикалните връзки", обобщи тя.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни