Article_top

„Начало на нова епоха – чиста и безопасна мобилност на поносими цени в Европа.“

Това е насловът на приетата днес Декларация от Грац. Тя бе одобрена в този австрийски град на среща на министрите на транспорта и околната среда от ЕС.

Декларацията включва пет приоритета, договорени от участниците. Еврокомисията, страните членки, регионалните и местните власти трябва да предприемат действия в следните насоки:

1. Чисти автомобили – бързо въвеждане на коли без вредни емисии и възможности за използване на декарбонизирано гориво. Предвижда се това да става включително чрез обществени поръчки, системи от инициативи и програми за подкрепа.

2. Стратегия за управление и планиране на устойчива мобилност. Включва възможно най-доброто използване на нови транспортни технологии и коли без вредни емисии, които трябва да бъдат съчетани с безопасни за климата услуги и логистика в сферата на мобилността.

3. Активна мобилност за насърчаване на здравето и устойчивостта. Един от начините е признаването на движението с използване на човешка енергия като карането на велосипед или вървенето пеша за равностоен начин на транспортиране и за неразривна част от интермодалната транспортна верига. (Интермодалният транспорт е метод на транспортиране на хора или стоки като се използват два или повече вида транспортни средства – б.р.)

4. Безопасна и инклузивна мобилност. Става дума за уязвими участници в движението като велосипедистите и пешеходците.

5. Мултимодалност и инфраструктура. (Мултимодалният транспорт не се отричава особено от интермодалния. При него обаче задължително става дума за превоз от една до друга държава – б.р.) Този приоритет предвижда насърчаването и финансирането на инициативи за общоевропейски вериги за интермодален транспорт без вредни емисии.

Приоритетите бяха представени в Грац от еврокомисаря по транспорта Виолета Булц. Декларацията приканва Еврокомисията да разработи стратегия въз основа на тези приоритети, като одобри приемливи пакети до 2021 г.

 
Снимки 2 На тази дата зелен транспорт

„Начало на нова епоха – чиста и безопасна мобилност на поносими цени в Европа.“

Това е насловът на приетата днес Декларация от Грац. Тя бе одобрена в този австрийски град на среща на министрите на транспорта и околната среда от ЕС.

Декларацията включва пет приоритета, договорени от участниците. Еврокомисията, страните членки, регионалните и местните власти трябва да предприемат действия в следните насоки:

1. Чисти автомобили – бързо въвеждане на коли без вредни емисии и възможности за използване на декарбонизирано гориво. Предвижда се това да става включително чрез обществени поръчки, системи от инициативи и програми за подкрепа.

2. Стратегия за управление и планиране на устойчива мобилност. Включва възможно най-доброто използване на нови транспортни технологии и коли без вредни емисии, които трябва да бъдат съчетани с безопасни за климата услуги и логистика в сферата на мобилността.

3. Активна мобилност за насърчаване на здравето и устойчивостта. Един от начините е признаването на движението с използване на човешка енергия като карането на велосипед или вървенето пеша за равностоен начин на транспортиране и за неразривна част от интермодалната транспортна верига. (Интермодалният транспорт е метод на транспортиране на хора или стоки като се използват два или повече вида транспортни средства – б.р.)

4. Безопасна и инклузивна мобилност. Става дума за уязвими участници в движението като велосипедистите и пешеходците.

5. Мултимодалност и инфраструктура. (Мултимодалният транспорт не се отричава особено от интермодалния. При него обаче задължително става дума за превоз от една до друга държава – б.р.) Този приоритет предвижда насърчаването и финансирането на инициативи за общоевропейски вериги за интермодален транспорт без вредни емисии.

Приоритетите бяха представени в Грац от еврокомисаря по транспорта Виолета Булц. Декларацията приканва Еврокомисията да разработи стратегия въз основа на тези приоритети, като одобри приемливи пакети до 2021 г.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Какво ще товари и разтоварва новото пристанище на Ахмед Доган?