Article_top

Германският автогигант Bosch разработва нова технология за пасивни 3D екрани за коли, съобщи компанията.

Пасивни ще рече, че няма да има нужда от традиционните очила, за да се гледат триизмерни изображения. Подобни екрани съществуват и сега, но често затормозват зрението и постигнатият ефект е уморителен за очите.

Защо обаче е нужно 3D на екрана в автомобила? Според германците, това ще позволи важни съобщения да бъдат видяни лесно, без водачът да отклонява много вниманието си от пътя. А камерите, които помагат за паркиране, ще могат да предадат много по-точен образ на околната среда. В добавка, по време на навигация, 3D насочването кога да завиеш може да премахне вечният въпрос "На тази пряка или на следващата?"

Bosch, разбира се, предвижда и бъдещето на автономните автомобили, когато само ще се возим в колата - и един 3D дисплей определено може да е успешен за борба със скуката.

 

Германският автогигант Bosch разработва нова технология за пасивни 3D екрани за коли, съобщи компанията.

Пасивни ще рече, че няма да има нужда от традиционните очила, за да се гледат триизмерни изображения. Подобни екрани съществуват и сега, но често затормозват зрението и постигнатият ефект е уморителен за очите.

Защо обаче е нужно 3D на екрана в автомобила? Според германците, това ще позволи важни съобщения да бъдат видяни лесно, без водачът да отклонява много вниманието си от пътя. А камерите, които помагат за паркиране, ще могат да предадат много по-точен образ на околната среда. В добавка, по време на навигация, 3D насочването кога да завиеш може да премахне вечният въпрос "На тази пряка или на следващата?"

Bosch, разбира се, предвижда и бъдещето на автономните автомобили, когато само ще се возим в колата - и един 3D дисплей определено може да е успешен за борба със скуката.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Защо само Иван Гешев е номиниран за главен прокурор?