Article_top

Продажбите на електрически коли ще нарастнат 5 пъти в следващите 5 години, смятат експертите от LG Chem.

През последната година в света са продадени около 2,4 млн. електромобила, а според прогнозите на южнокорейския концерн, те ще нарастнат до 13,2 млн. бройки през 2024 г.

На фона на прогнозите за автомобилния пазар след 5 години, това означава, че те ще са около 15% от него, т.е. всеки седми нов автомобил ще е с електрически двигател.

Основен проблем в момента са високите цени, и преди всичко - тези на батерийните клетки и тяговите акумулатори. Добрата новина е, че цената им пада сравнително бързо - ако през 2015 г. съхранението на един киловатчас е струвал около 200 долара, до 2025 г. ще спадне на 100 долара, смятат от LG Chem.

Друга мярка, която ще доведе до по-високо навлизане на електромобилите, е данъчните облекчения за тях и високите екостандарти за конвенционалните двигатели. Тези мерки обаче ще притиснат сериозно големите концерни, някои от които, както знаем от случая с "Фолксваген", ще направят всичко, за да избегнат по-високи такси.

 

Продажбите на електрически коли ще нарастнат 5 пъти в следващите 5 години, смятат експертите от LG Chem.

През последната година в света са продадени около 2,4 млн. електромобила, а според прогнозите на южнокорейския концерн, те ще нарастнат до 13,2 млн. бройки през 2024 г.

На фона на прогнозите за автомобилния пазар след 5 години, това означава, че те ще са около 15% от него, т.е. всеки седми нов автомобил ще е с електрически двигател.

Основен проблем в момента са високите цени, и преди всичко - тези на батерийните клетки и тяговите акумулатори. Добрата новина е, че цената им пада сравнително бързо - ако през 2015 г. съхранението на един киловатчас е струвал около 200 долара, до 2025 г. ще спадне на 100 долара, смятат от LG Chem.

Друга мярка, която ще доведе до по-високо навлизане на електромобилите, е данъчните облекчения за тях и високите екостандарти за конвенционалните двигатели. Тези мерки обаче ще притиснат сериозно големите концерни, някои от които, както знаем от случая с "Фолксваген", ще направят всичко, за да избегнат по-високи такси.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията