Article_top

Американската компания Facebook разкри ново лого, съобщи Digital Trends.

Става дума за сух и простичък надпис, не за социалната мрежа, а за голямата компания, която притежава освен това и Instagram, WhatsApp, Oculus, Calibra... 

Това ще се изразява в анимация върху логото, която ще преминава от класическото синьо на социалната мрежа Facebook през по-шарените пастелни цветове на Instagram и към зеленото на WhatsApp.

За разлика от Google, която кръсти основната си фирма с друго име - Alphabet, Facebook остана със същото наименование дори след като започна да закупува други социални мрежи и услуги. Това често водеше до объркване у потребителите и много хора дълго време не знаеха, че Instagram или други услуги са нейна собственост.

Това е и целта на новото лого - то ще се появява в другите апликации с надписа from Facebook като опит за прозрачност.

Целта, казват от екипа на Зукърбърг, е хората да са наясно, че техните апликации имат "споделена инфраструктура" и разчитат на общи екипи.

Антонио Лусио, шеф на маркетинга, заявява, че смяна на името е обсъждана, но отхвърлена, за да не изглежда, че се крият от проблемите си. 

 

Американската компания Facebook разкри ново лого, съобщи Digital Trends.

Става дума за сух и простичък надпис, не за социалната мрежа, а за голямата компания, която притежава освен това и Instagram, WhatsApp, Oculus, Calibra... 

Това ще се изразява в анимация върху логото, която ще преминава от класическото синьо на социалната мрежа Facebook през по-шарените пастелни цветове на Instagram и към зеленото на WhatsApp.

За разлика от Google, която кръсти основната си фирма с друго име - Alphabet, Facebook остана със същото наименование дори след като започна да закупува други социални мрежи и услуги. Това често водеше до объркване у потребителите и много хора дълго време не знаеха, че Instagram или други услуги са нейна собственост.

Това е и целта на новото лого - то ще се появява в другите апликации с надписа from Facebook като опит за прозрачност.

Целта, казват от екипа на Зукърбърг, е хората да са наясно, че техните апликации имат "споделена инфраструктура" и разчитат на общи екипи.

Антонио Лусио, шеф на маркетинга, заявява, че смяна на името е обсъждана, но отхвърлена, за да не изглежда, че се крият от проблемите си. 

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията