Article_top

Френският козметичен гигант "Л'Ореал" (L'Oreal) обяви в събота, че премахва думи като "избелващ" от продуктите си на фона на антирасистките протести по света, предаде Франс прес, съобщава БТА.

"Л'Ореал" реши да премахне думите бял/избелващ и светъл/изсветляващ, от всичките си продукти за изравняване на кожата, съобщи компанията.

От индийското и бангладешкото подразделение на "Юниливър" (Unilever) обявиха в четвъртък, че ще сменят името на местната си марка кремове "Светла и прекрасна" за изсветляване на кожата по същата причина.

Англо-нидерландската компания "Юниливър", която според информации има приход от 500 милиона долара от продукта в Индия миналата година, каза, че ще спре да използва думата "светъл" в името на крема, тъй като отдава значимото на всички нюанси на кожата.

Няколко компании, включително "Л'Ореал", бяха критикувани напоследък за продуктите си за изсветляване на кожата след разрастването в света на движението "Животът на чернокожите има значение" след убийството при арест на афроамериканеца Джордж Флойд в САЩ миналия месец.

"Джонсън енд Джонсън" (Johnson & Johnson) съобщи миналата седмица, че ще спре да продава в Азия и Близкия изток някои продукти "Нютроджина" (Neutrogena) и "Клиър енд Клиър" (Clean & Clear), рекламирани като намаляващи черните точки.

 

Френският козметичен гигант "Л'Ореал" (L'Oreal) обяви в събота, че премахва думи като "избелващ" от продуктите си на фона на антирасистките протести по света, предаде Франс прес, съобщава БТА.

"Л'Ореал" реши да премахне думите бял/избелващ и светъл/изсветляващ, от всичките си продукти за изравняване на кожата, съобщи компанията.

От индийското и бангладешкото подразделение на "Юниливър" (Unilever) обявиха в четвъртък, че ще сменят името на местната си марка кремове "Светла и прекрасна" за изсветляване на кожата по същата причина.

Англо-нидерландската компания "Юниливър", която според информации има приход от 500 милиона долара от продукта в Индия миналата година, каза, че ще спре да използва думата "светъл" в името на крема, тъй като отдава значимото на всички нюанси на кожата.

Няколко компании, включително "Л'Ореал", бяха критикувани напоследък за продуктите си за изсветляване на кожата след разрастването в света на движението "Животът на чернокожите има значение" след убийството при арест на афроамериканеца Джордж Флойд в САЩ миналия месец.

"Джонсън енд Джонсън" (Johnson & Johnson) съобщи миналата седмица, че ще спре да продава в Азия и Близкия изток някои продукти "Нютроджина" (Neutrogena) и "Клиър енд Клиър" (Clean & Clear), рекламирани като намаляващи черните точки.

Коментари

....

А при пастите за зъби как стоят нещата? Там "очернящи" ли ще бъде новото нормално вместо "избелващи"?

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Адекватни ли са мерките на правителството и щаба за справяне с пандемията?