Article_top

Дубайската компания Ди Пи Уърлд (DP World) си партнира с израелската ДувърТауър (DoverTower) за търга за приватизация на второто по големина пристанище на Израел, информира Ройтерс, цитиран от БТА. Двете компании ще проучат и възможността за откриване на паяка корабна линия между Израел и Дубай.

Израел и Обединените арабски емирства, от които Дубай е част, подписаха вчера историческо споразумение за нормализиране на отношенията.

Сделката между Ди Пи Уърлд, която управлява пристанища от Хонконг до Буенос Айрес, подписа поредица споразумения с ДувърТауър, включително съвместна оферта на двете компании за приватизацията на средиземноморското пристанище Хайфа, което е един от двата основни морски терминала на Израел наред с Ашдод.

ДувърТауър е собственост на израелския бизнесмен Шломи Фогел, акционер в Израелските корабостроителници (Israel Shipyards) и партньор в пристанището на Ейлат.

Двете компании ще проучат възможността за откриване на пряка линия за морски превози между израелското пристанище на Червено море Ейлат и дубайското Джебел Али, което е най-големият транзитен център за морски товари в Близкия изток.

Израел приватизира държавни пристанища и строи нови частни докове в опит да насърчи конкуренцията и намали цените на пристанищните услуги.

Пристанището на Хайфа ще трябва да бъде модернизирано, за да може да се конкурира с модерно пристанище, построено в района от китайската Шанхай интернешънъл порт груп (Shanghai International Port Group).

Като част от новото сътрудничество между ОАЕ и Израел освен това Ислямската банка на Абу Даби (Abu Dhabi Islamic Bank) и Леуми (Leumi), втората по големина израелска банка, сключиха меморандум за разбирателство за проучване на бъдещо сътрудничество.

Целта на споразумението е да отвори нови бизнес и търговски възможности за клиентите, да помогне на хора, пътуващи до Израел, или на компании, които търсят достъп до новия пазар, посочи Ислямската банка на Абу Даби в изявление.

 

Дубайската компания Ди Пи Уърлд (DP World) си партнира с израелската ДувърТауър (DoverTower) за търга за приватизация на второто по големина пристанище на Израел, информира Ройтерс, цитиран от БТА. Двете компании ще проучат и възможността за откриване на паяка корабна линия между Израел и Дубай.

Израел и Обединените арабски емирства, от които Дубай е част, подписаха вчера историческо споразумение за нормализиране на отношенията.

Сделката между Ди Пи Уърлд, която управлява пристанища от Хонконг до Буенос Айрес, подписа поредица споразумения с ДувърТауър, включително съвместна оферта на двете компании за приватизацията на средиземноморското пристанище Хайфа, което е един от двата основни морски терминала на Израел наред с Ашдод.

ДувърТауър е собственост на израелския бизнесмен Шломи Фогел, акционер в Израелските корабостроителници (Israel Shipyards) и партньор в пристанището на Ейлат.

Двете компании ще проучат възможността за откриване на пряка линия за морски превози между израелското пристанище на Червено море Ейлат и дубайското Джебел Али, което е най-големият транзитен център за морски товари в Близкия изток.

Израел приватизира държавни пристанища и строи нови частни докове в опит да насърчи конкуренцията и намали цените на пристанищните услуги.

Пристанището на Хайфа ще трябва да бъде модернизирано, за да може да се конкурира с модерно пристанище, построено в района от китайската Шанхай интернешънъл порт груп (Shanghai International Port Group).

Като част от новото сътрудничество между ОАЕ и Израел освен това Ислямската банка на Абу Даби (Abu Dhabi Islamic Bank) и Леуми (Leumi), втората по големина израелска банка, сключиха меморандум за разбирателство за проучване на бъдещо сътрудничество.

Целта на споразумението е да отвори нови бизнес и търговски възможности за клиентите, да помогне на хора, пътуващи до Израел, или на компании, които търсят достъп до новия пазар, посочи Ислямската банка на Абу Даби в изявление.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още от категорията

Анкета

Адекватни ли са мерките срещу COVID-19 в контекста на увеличения брой случаи и началото на новата учебна година у нас и в световен мащаб?