Изглежда логично. Първо слагаш отграничителната жълта  линия, след това изрязваш шахтите, асфалтираш ги и боядисваш окончателно с червено. Работниците, които правят велоалеи в София обаче подхождат творчески. Фоторепортертът ВЕСЕЛИН БОРИШЕВ проследи как се развива процесът на бул. "Тодор Александров" в участъка между "Константин Величков" и тунела на Люлин. 

Знак предупреждава, че тук се работи.

 

Вариант 1- слагаш жълта линия, боядисваш в червено, изрязваш асфалта около шахтата.  

 

И по някое време запълваш зейналата дупка с асфалт, а червената боя все по-малко си личи.

 

Може и да боядисаш донякъде и после да се сетиш, че е по-добре първо да се асфалтира около шахтите.

 

Важното е да имаш принципи- боя на новия асфалт около шахтите не се полага.
След тежкия труд идва почивката. Събота е, жега е, затова работата е добре да се прекрати към 11,00 'ч
Колега, не бързаме за никъде, нали?
Сянката е добре дошла.
Всеки се е отдал на предпочитано занимание.
Готовият продукт. Колко време ще си личи, че това е велоалея?