Това не е супер- или хипер-, а мегаавтомобил. Машината Bloodhound, която има за цел да постигне скорост от над 1000 мили (1 миля е 1,609 км) по суша, вече е изложена на показ, макар и пред отбрана публика.

Синьо-жълтата стрела е изложена в лондонския финансов район Кенъри Уорф, като се очаква през следващите два дни да я видят около 8000 души, предаде Би Би Си. Интересът към колата е огромен, но поканите за събитието са ограничени.

Синьо-жълтата ракета.

От другата седмица "ракетата" ще започва тестове на подготвена за нея писта в Южна Африка. Първоначално тя ще се опита да мине границата от 800 мили в час (1287 км/ч), но през 2017 г. ще бъде изпробвана и границата от 1000 мили.
Досегашният рекорд от 763 м/ч (1228 км/ч), е поставен през 1997 г. от друга британска кола - Thrust SSC.

На това място в Южна Африка Bloodhound ще се опита да вдигне над 1600 км/час.

Мегаколата има три двигателя - реактивен Rolls-Royce от изтребител Eurofighter-Typhoon, който се подпомага от хибриден ракетен агрегат, продукция на норвежката Nammo. Има и трети - 8-цилиндров двигател с турбокомпресор от автомарката Jaguar, чиято цел е за задвижва помпата, която вкарва течния окислител в горивната камера на ракетния двигател.

Зад волана на Bloodhound ще застане пилота от британските ВВС Анди Грийн, който през 1997 г. постави и досегашния рекорд по суша с Thrust SSC.

Пилотът Анди Грийн.

Проектът за синята стрела върви от 8 години и досега е погълнал около 40 млн. британски лири. Според неговия ръководител - Ричард Ноубъл, са необходими още 17 млн. лири, за да бъде продължено развитието му през следващата година. Затова и голяма част от поканените да видят "на живо" бруталната машина, са потенциални спонсори.

Ноубъл е легенда във високите скорости. Той държеше сухоземния рекорд от 1983 г. до 1997 г. с постигнати 633,468 м/ч (1019 км/ч) с машината Thrust 2. По-късно бе и ръководител на проекта Thrust SSC. 

Кокпитът на мегаколата е проектиран от Анди Грийн.