След почти 13 години на пазара, Toyota слага край на своя младежки ориентиран бранд Scion, който е предназначен за американския пазар, но дори и в България могат да се намерят негови представители, внесени от САЩ.
Според статия в CarBuzzard.com служителите на Scion са били информирани за решението преди днес компанията да направи официално съобщение.
Наскоро компанията лансира в САЩ модела iM, който е европейският Toyota Auris, само че със сменени емблеми, по-агресивна предница, снижено окачване и допълнителни нива на оборудване. А на автосалона в Лос Анжелис през ноември м.г. представи впечатляващия концептуален кросоувър C-HR.
Последното попълнение - практичният iM отдалечава сериозно бранда от шантавите модели като четвъртития xB, който навремето помогна на компанията да изгради своята идентичност. Въпреки това не може да се каже, че марката е купувана от младежката публика, защото според някои доклади средната възраст на купувачите ѝ е 49 години.
През 2015 г. на американския пазар за продадени само 56 167 Scion-а, като марката е имала своя пик през 2006 г. със 175 000 регистрации.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни