Article_top

Клуб Z

След почти 13 години на пазара, Toyota слага край на своя младежки ориентиран бранд Scion, който е предназначен за американския пазар, но дори и в България могат да се намерят негови представители, внесени от САЩ.

Според статия в CarBuzzard.com, служителите на Scion са били информирани за решението преди днес компанията да направи официално съобщение.

Наскоро компанията лансира в САЩ модела iM, който е европейският Toyota Auris, само че със сменени емблеми, по-агресивна предница, снижено окачване и допълнителни нива на оборудване. А на автосалона в Лос Анжелис през ноември м.г. представи впечатляващия концептуален кросоувър C-HR.

Ръбестият xB е съвременна класика - с малки изменения във външния вид се произвежда от 2003 г.

Последното попълнение - практичният iM отдалечава сериозно бранда от шантавите модели като четвъртития xB, който навремето помогна на компанията да изгради своята идентичност. Въпреки това не може да се каже, че марката е купувана от младежката публика, защото според някои доклади средната възраст на купувачите ѝ е 49 години.

През 2015 г. на американския пазар за продадени само 56 167 Scion-а, като марката е имала своя пик през 2006 г. със 175 000 регистрации.

Ключови думи
 
ТЕХНОЛОГИИ 4515246

След почти 13 години на пазара, Toyota слага край на своя младежки ориентиран бранд Scion, който е предназначен за американския пазар, но дори и в България могат да се намерят негови представители, внесени от САЩ.

Според статия в CarBuzzard.com, служителите на Scion са били информирани за решението преди днес компанията да направи официално съобщение.

Наскоро компанията лансира в САЩ модела iM, който е европейският Toyota Auris, само че със сменени емблеми, по-агресивна предница, снижено окачване и допълнителни нива на оборудване. А на автосалона в Лос Анжелис през ноември м.г. представи впечатляващия концептуален кросоувър C-HR.

Ръбестият xB е съвременна класика - с малки изменения във външния вид се произвежда от 2003 г.

Последното попълнение - практичният iM отдалечава сериозно бранда от шантавите модели като четвъртития xB, който навремето помогна на компанията да изгради своята идентичност. Въпреки това не може да се каже, че марката е купувана от младежката публика, защото според някои доклади средната възраст на купувачите ѝ е 49 години.

През 2015 г. на американския пазар за продадени само 56 167 Scion-а, като марката е имала своя пик през 2006 г. със 175 000 регистрации.

Коментари

Анонимен's picture
Анонимен

Франк Лойд Райт

Младите вече са бедни, немат пари за коли.
You voted '-'.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията