Ad Config - Website header

 

Article_top

Интернет гигантът Google продължава своята борба с досадните и натрапчиви реклами, започната преди повече от година, съобщиха от компанията.

В началото на 2018 г. най-популярният браузър в света - Google Chrome - започна да блокира интернет реклами, които не отговарят на определени изисквания за ненатрапчивост. Става дума за изскачащите прозорци, които покриват съдържанието, автоматичните видеа, които стартират със звук, твърде огромните реклами и други. 

От Google искаха да популяризират принцип на добросъвестно оформяне на реклами чрез отчетите Ad Experience Report, където потребителите можеха да докладват за проблеми в конкретни сайтове, а Google да създава обратната връзка към собственика на сайта. Блокирането на тези, които не спазват правилата и игнорират потребителите обаче бе въведено само в избрани държави.

Сега от Google са решили, че е нужен по-строг регламент и разширяване на обсега на влияние. И ако собствениците на сайтовете отново игнорират съветите на интернет гиганта, ще последва блокиране на всички реклами, не само на проблемните.

За неприемливи ще е считат и блоковете с таймери, пълноекранните реклами на мобилните устройства, или тези, които заемат повече от 1/3 от екрана, а размерите за твърде голям рекламен блок са строго дефинирани (970х250 или 580х400 пиксела).

Всъщност Google иска да намали броя на хората, които използват апликации за пълно блокиране на рекламите. Много хора вече инсталират във всяко ново устройство подобен софтуер, за да не търпят досадни изскачащи прозорци или други реклами, прекъсващи употребата им на съдържание. Така обаче интернет рекламата се обезценява още повече. Надеждата на Google е, че ако рекламистите започнат да правят по-умерени реклами, потребителите няма да ги блокират.

 

Интернет гигантът Google продължава своята борба с досадните и натрапчиви реклами, започната преди повече от година, съобщиха от компанията.

В началото на 2018 г. най-популярният браузър в света - Google Chrome - започна да блокира интернет реклами, които не отговарят на определени изисквания за ненатрапчивост. Става дума за изскачащите прозорци, които покриват съдържанието, автоматичните видеа, които стартират със звук, твърде огромните реклами и други. 

От Google искаха да популяризират принцип на добросъвестно оформяне на реклами чрез отчетите Ad Experience Report, където потребителите можеха да докладват за проблеми в конкретни сайтове, а Google да създава обратната връзка към собственика на сайта. Блокирането на тези, които не спазват правилата и игнорират потребителите обаче бе въведено само в избрани държави.

Сега от Google са решили, че е нужен по-строг регламент и разширяване на обсега на влияние. И ако собствениците на сайтовете отново игнорират съветите на интернет гиганта, ще последва блокиране на всички реклами, не само на проблемните.

За неприемливи ще е считат и блоковете с таймери, пълноекранните реклами на мобилните устройства, или тези, които заемат повече от 1/3 от екрана, а размерите за твърде голям рекламен блок са строго дефинирани (970х250 или 580х400 пиксела).

Всъщност Google иска да намали броя на хората, които използват апликации за пълно блокиране на рекламите. Много хора вече инсталират във всяко ново устройство подобен софтуер, за да не търпят досадни изскачащи прозорци или други реклами, прекъсващи употребата им на съдържание. Така обаче интернет рекламата се обезценява още повече. Надеждата на Google е, че ако рекламистите започнат да правят по-умерени реклами, потребителите няма да ги блокират.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Кой трябва да поеме "Левски"?