Article_top

Екип на Facebook разработва от месеци ново приложение за тийнейджъри, съобщи TechCrunch. Целта е да се предлага кратко съдържание, което да задържа вниманието на подрастващите за кратко и да бъде лесно монетизирано.

Приложението LOL в момента се тества в затворена група от гимназисти от САЩ. 

Основното съдържание ще бъдат кратки клипове, мемета и забавни анимации. В момента тестващите достъпват приложението вместо стандартния таб в социалната мрежа Watch.

Хората на Марк Зукърбърг обаче още не са решили дали ще става дума за нова функция или отделно приложение. Засега концепцията е в ранен етап на разработка.

Тестващите са подписали споразумения да си мълчат за функциите на новата услуга, но някои са коментирали анонимно за дизайна и функциите. Според тях разработчиците се стараят твърде много да бъдат "готини" според разбиранията на тийнейджърите, но ефектът е обратен. Съдържанието в LOL често е остаряло, така че тези, които следят мемета в други приложения не получават нищо ново. 

Facebook от няколко години се опитва да си върне младата публика. Все повече младежи избягват да ползват активно най-популярната социална мрежа - най-вече защото родителите им са там. Вместо това предпочитат Instagram, Snapchat и YouTube. Зукърбърг купи първите две, но все още иска да привлича тийнейджърите към основния си продукт.

 

Екип на Facebook разработва от месеци ново приложение за тийнейджъри, съобщи TechCrunch. Целта е да се предлага кратко съдържание, което да задържа вниманието на подрастващите за кратко и да бъде лесно монетизирано.

Приложението LOL в момента се тества в затворена група от гимназисти от САЩ. 

Основното съдържание ще бъдат кратки клипове, мемета и забавни анимации. В момента тестващите достъпват приложението вместо стандартния таб в социалната мрежа Watch.

Хората на Марк Зукърбърг обаче още не са решили дали ще става дума за нова функция или отделно приложение. Засега концепцията е в ранен етап на разработка.

Тестващите са подписали споразумения да си мълчат за функциите на новата услуга, но някои са коментирали анонимно за дизайна и функциите. Според тях разработчиците се стараят твърде много да бъдат "готини" според разбиранията на тийнейджърите, но ефектът е обратен. Съдържанието в LOL често е остаряло, така че тези, които следят мемета в други приложения не получават нищо ново. 

Facebook от няколко години се опитва да си върне младата публика. Все повече младежи избягват да ползват активно най-популярната социална мрежа - най-вече защото родителите им са там. Вместо това предпочитат Instagram, Snapchat и YouTube. Зукърбърг купи първите две, но все още иска да привлича тийнейджърите към основния си продукт.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията