Article_top

Microsoft стана третата компания в света, минала пазарна капитализация от 1 трилион долара, съобщи Digital Trends.

За психологическата бариера се състезаваха Amazon, Microsoft и Apple. Онлайн-магазинът я мина първи, след това и компанията на покойния Стийв Джобс. Apple обаче слезе под нея след не толкова добри резултати миналата година.

Софтуерният гигант пък превиши прогнозите на анализаторите за първото тримесечие на 2019 г. За периода до март приходите на Microsoft са се увеличи с 14% и са 30,6 млрд. долара. Експертите очакваха тя да е само около 29,9 млрд. долара.

С това чистата печалба на компанията достигна 8,8 млрд. долара или по 1,14 долара на акция, спрямо 96 цента миналата година.

 

Особен ръст се отбелязва в облачните услуги на компанията, сред които Azure, Office 365 и LinkedIn, който е скочил с 41% спрямо тримесечието на 2018 г. 

Геймърският бизнес на компанията расте по-малко от 2018 г. - 5% спрямо 8%, същото важи и за продажбата на най-популярното ми парче хардуер - линията Surface, която има ръст от 21%, спрямо 39% за 2018 г. 

След публикуване на отчета акциите на Microsoft поскъпнаха с 4% и тя зае второто място пред Apple и зад Amazon на най-скъпите компании в света.

 

Microsoft стана третата компания в света, минала пазарна капитализация от 1 трилион долара, съобщи Digital Trends.

За психологическата бариера се състезаваха Amazon, Microsoft и Apple. Онлайн-магазинът я мина първи, след това и компанията на покойния Стийв Джобс. Apple обаче слезе под нея след не толкова добри резултати миналата година.

Софтуерният гигант пък превиши прогнозите на анализаторите за първото тримесечие на 2019 г. За периода до март приходите на Microsoft са се увеличи с 14% и са 30,6 млрд. долара. Експертите очакваха тя да е само около 29,9 млрд. долара.

С това чистата печалба на компанията достигна 8,8 млрд. долара или по 1,14 долара на акция, спрямо 96 цента миналата година.

 

Особен ръст се отбелязва в облачните услуги на компанията, сред които Azure, Office 365 и LinkedIn, който е скочил с 41% спрямо тримесечието на 2018 г. 

Геймърският бизнес на компанията расте по-малко от 2018 г. - 5% спрямо 8%, същото важи и за продажбата на най-популярното ми парче хардуер - линията Surface, която има ръст от 21%, спрямо 39% за 2018 г. 

След публикуване на отчета акциите на Microsoft поскъпнаха с 4% и тя зае второто място пред Apple и зад Amazon на най-скъпите компании в света.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията