Article_top

Главният изпълнителен директор на "Даймлер" (Daimler) Дитер Цече отстъпва мястото на наследника си след 13 години начело на компанията, която в момента е изправена пред предизвикателствата на прехода към електромобили и дигиталните технологии в транспорта, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Цече бе дълго аплодиран от акционерите на годишното събрание на компанията днес в Берлин, докато не показа знака за "таймаут" със смутена усмивка.

Ола Калениус е новият шеф на престижния германски концерн. 

Наследникът му Ола Калениус се издига от позицията на директор на развитието в луксозната марка "Мерцедес-Бенц" (Mercedes-Benz). Той ще оглави щутгартския автомобилопроизводител в условията на засилено производство на електрически автомобили и конкуренция от технологичните компании за начините на придвижване като например поръчване на кола през приложение за смартфон.

Акционерите трябва да одобрят на събранието нова структура, при която бизнесът с леки автомобили и ванове и бизнесът с камиони и автобуси да станат юридически независими.

 

Главният изпълнителен директор на "Даймлер" (Daimler) Дитер Цече отстъпва мястото на наследника си след 13 години начело на компанията, която в момента е изправена пред предизвикателствата на прехода към електромобили и дигиталните технологии в транспорта, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Цече бе дълго аплодиран от акционерите на годишното събрание на компанията днес в Берлин, докато не показа знака за "таймаут" със смутена усмивка.

Ола Калениус е новият шеф на престижния германски концерн. 

Наследникът му Ола Калениус се издига от позицията на директор на развитието в луксозната марка "Мерцедес-Бенц" (Mercedes-Benz). Той ще оглави щутгартския автомобилопроизводител в условията на засилено производство на електрически автомобили и конкуренция от технологичните компании за начините на придвижване като например поръчване на кола през приложение за смартфон.

Акционерите трябва да одобрят на събранието нова структура, при която бизнесът с леки автомобили и ванове и бизнесът с камиони и автобуси да станат юридически независими.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Кой ще понесе отговорността за НАПлийкс?