Хотелиерът, който преди дни се оказа в центъра на скандал с израелски туристки, твърди, че ситуацията е била извадена изцяло от контекста.

Пред Нова тв управителят на хотел в "Слънчев бряг" Иван Тодоров обясни, че жените са били изключително агресивни.

[[nid:85343]]

Според него скандалът се развил в рамките на час-час и половина. Като гостенките били нападателни, плюели по рецепционистката, обиждали и се нахвърлили върху него да го удрят. От хотела имало обаждане на 112, но полиция така и не дошла, твърди още Тодоров.

Преди дни той "се прочу" в Израел с клип, пуснат от медиите в страната, в който се вижда как хотелиерът се опитва да ритне туристка.

Проблемът възникнал, когато израелските туристки, които пристигнали в 11 ч в хотела, поискали да бъдат настанени веднага. Правилата на хотела обаче предвиждат това да стане след 14 ч, за да има време стаите да бъдат почистени. Оттук започнал и грандиозен, според описанието на Тодоров, скандал.

Днес той се извини на всички, като призна, че въпреки обстоятелствата е позволил на емоциите да вземат връх над професионализма му.

Ето и версията на хотелиера за случилото се, което беше описано от израелските медии като "кошмари в Бургас".

На 5 юли около 11 ч гостите са дошли в хотела и са попитали дали могат да бъдат настанени. На рецепция им е обяснено, че могат да бъдат приети след 14 ч, когато се освобождават стаите. Това е търговска практика в цял свят. Сигурен съм, че десетки колеги и в "Слънчев бряг" са се сблъсквали с тази ситуация. Колегите ми са направили проверка на резервацията. Любезно им е било обяснено, че трябва да изчакат. Предложено им е било да оставят багажа си в багажното отделение, оставили са го. След това туристите са започнали да се държат грубо. Отишли са в  лоби бара на хотела, пили са напитки, но са отказали да ги платят. Според тях сме били длъжни да ги настаним веднага. След около час разиграване на огромни скандали получих обаждане от старши администратора на рецепцията - около 12-12,15 ч, за да ми съобщи, че има огромен скандал в хотела. Дойдох веднага, проверих резервацията, попитах къде са гостите, любезно им обясних какво става. Това се случи в присъствие на представител на фирмата, защото гостите не говорят никакъв английски език, говорят две-три думи. Той им обясни на техния роден език, че всичко е наред с резервацията и просто трябва малко да изчакат. Подадохме им адресните карти заедно с паспортите, за да ги попълнят, и пак ги помолих да изчакат. След това се опитах да изляза от сградата и тогава трите жени ми се нахвърлиха отгоре. Благодарение на персонала и на гости не се стигна до конфронтация в първия момент. След като ми се нахвърлиха трите жени, на записа се вижда как ясно се засилват и се хвърлят отгоре ми, помолих колегите да се обадят на 112. Сигналът беше подаден, но около половин час нямаше никаква реакция, така и никой не пристигна. Само се върна обаждане за рецепцията за какво ни е нужно. Така или иначе полиция не пристигна, разказа Тодоров.

Той показа и декларация - според него туристките собственоръчно са написали, че повече няма да буйстват и да създават проблеми в хотела. Всички видеозапаси са предадени в полицията.

Хотелиерът обяви, че съжалява за ритника. 

"Искам да се извиня на всички от бранша, на всички, които станаха свидетели на този инцидент, че емоцията надделя над професионализма. Но искам да се погледне цялостно на картината. Хотелът е изключително спокойно място, нямаме охрана през деня, нямаше полицейска намеса, която да дойде и да помогне. Моята колежка на рецепцията беше наплюта, с храчка, беше обиждана, наругана, обругавана. Съжалявам, че се стигна до тази ситуация. Те ни предизвикваха по всякакъв начин. Ние като граждани, аз съм преди всичко гражданин, първо бих защитил служителите там", каза Тодоров.

Старши камериерката Айше също е присъствала на скандала. Тя заяви, че досега не се е случвало да имат толкова агресивни гости.