Article_top

Една от най-големите авиокомпании в света - „Луфтханза“, е сред най-тежко пострадалите концерни от пандемията. Според говорител на германския превозвач тя губи по 1 милион евро на час от ликвидността си.

Шефът на „Луфтханза“ Карстен Шпор обяви пред служителите си, че това е най-голямото предизвикателство пред фирмата в цялата й история и се бори за бъдещето си.

Вместо по 350 000 пътници на ден в момента тя превозва едва 3000 души.

„Луфтханза“ притежава националните превозвачи на Швейцария, Австрия и Белгия. Тя влезе в тази криза с резерв от 4 милиарда евро и единствената възможност да оцелее в бъдеще е с държавна подкрепа. Участие на германската държава в авиокомпанията в момента се дискутира, но все още не е решено.

За да намали разходите си, авиокомпанията реши да закрие дъщелната си фирма „Джърмануингс“.

 

Една от най-големите авиокомпании в света - „Луфтханза“, е сред най-тежко пострадалите концерни от пандемията. Според говорител на германския превозвач тя губи по 1 милион евро на час от ликвидността си.

Шефът на „Луфтханза“ Карстен Шпор обяви пред служителите си, че това е най-голямото предизвикателство пред фирмата в цялата й история и се бори за бъдещето си.

Вместо по 350 000 пътници на ден в момента тя превозва едва 3000 души.

„Луфтханза“ притежава националните превозвачи на Швейцария, Австрия и Белгия. Тя влезе в тази криза с резерв от 4 милиарда евро и единствената възможност да оцелее в бъдеще е с държавна подкрепа. Участие на германската държава в авиокомпанията в момента се дискутира, но все още не е решено.

За да намали разходите си, авиокомпанията реши да закрие дъщелната си фирма „Джърмануингс“.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Кои от икономическите мерки на правителството за справяне с кризата одобрявате?