Екип на Facebook разработва от месеци ново приложение за тийнейджъри, съобщи TechCrunch. Целта е да се предлага кратко съдържание, което да задържа вниманието на подрастващите за кратко и да бъде лесно монетизирано.
Приложението LOL в момента се тества в затворена група от гимназисти от САЩ.
Основното съдържание ще бъдат кратки клипове, мемета и забавни анимации. В момента тестващите достъпват приложението вместо стандартния таб в социалната мрежа Watch.
Хората на Марк Зукърбърг обаче още не са решили дали ще става дума за нова функция или отделно приложение. Засега концепцията е в ранен етап на разработка.
Тестващите са подписали споразумения да си мълчат за функциите на новата услуга, но някои са коментирали анонимно за дизайна и функциите. Според тях разработчиците се стараят твърде много да бъдат "готини" според разбиранията на тийнейджърите, но ефектът е обратен. Съдържанието в LOL често е остаряло, така че тези, които следят мемета в други приложения не получават нищо ново.
Facebook от няколко години се опитва да си върне младата публика. Все повече младежи избягват да ползват активно най-популярната социална мрежа - най-вече защото родителите им са там. Вместо това предпочитат Instagram, Snapchat и YouTube. Зукърбърг купи първите две, но все още иска да привлича тийнейджърите към основния си продукт.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни