Article_top

Публично засрамване. Това е тактиката, която един канадски магазин за хранителни стоки използва, за да накара клиентите да изхвърлят пластмасовите торбички за еднократна употреба и вместо това да пазаруват с чанти за многократно използване, съобщава NPR.org.

Купувачите, които идват без собствени чанти в „Ийст Уест Маркет” във Ванкувър, Британска Колумбия, получават хранителни продукти в найлонови торбички, „украсени” с надписи като „Разпродажба на мехлем за брадавици”, „Магазин за филми за възрастни” или „Грижа за дебелото черво”. По-малък надпис върху торбичките гласи:

„Избягвайте срама. Вземете си чанта за многократна употреба“.

За собственика на магазина Дейвид Куен торбичките са резултат от желанието му да повиши по хумористичен начин вниманието към вредите от използването на пластмасата.

Куен поръчал найлоновите пликове с надписите с идеята, че клиентите ще изпитват неудобство да ги използват. В Инстаграм страницата на супермаркета била пусната обява:

„Трудно е винаги да си спомним за чанта за многократна употреба. Затова преработихме нашите пластмасови торбички така, че да ви помогнем никога да не забравите това!”.

Но замисълът му се обърнал срещу него.

Хората започнали да се тълпят в магазина и да плащат по 5 цента, за да колекционират новите торбички.

Въпреки че идеята му била да накара клиентите да преосмислят използването на пластмасата, все пак собственикът на магазина не се чувства победен:

„Главното е, че предизвикахме разговор по темата и привлякохме общественото внимание”.

Дейвид Куен има план как да обърне колекционерския интерес към торбичките в полза на екокаузата. Неговият супермаркет скоро ще предлага платнени торбички с отпечатани нови разнообразни хумористични послания.

Канадците рециклират едва около 8% от пластмасата за еднократна употреба. Следвайки политиката на Европейския съюз, в началото на юни премиерът Джъстин Трюдо обяви план за забрана на пластмасовите изделия за еднократна употреба още през 2021 година.

Площад Славейков

 

Публично засрамване. Това е тактиката, която един канадски магазин за хранителни стоки използва, за да накара клиентите да изхвърлят пластмасовите торбички за еднократна употреба и вместо това да пазаруват с чанти за многократно използване, съобщава NPR.org.

Купувачите, които идват без собствени чанти в „Ийст Уест Маркет” във Ванкувър, Британска Колумбия, получават хранителни продукти в найлонови торбички, „украсени” с надписи като „Разпродажба на мехлем за брадавици”, „Магазин за филми за възрастни” или „Грижа за дебелото черво”. По-малък надпис върху торбичките гласи:

„Избягвайте срама. Вземете си чанта за многократна употреба“.

За собственика на магазина Дейвид Куен торбичките са резултат от желанието му да повиши по хумористичен начин вниманието към вредите от използването на пластмасата.

Куен поръчал найлоновите пликове с надписите с идеята, че клиентите ще изпитват неудобство да ги използват. В Инстаграм страницата на супермаркета била пусната обява:

„Трудно е винаги да си спомним за чанта за многократна употреба. Затова преработихме нашите пластмасови торбички така, че да ви помогнем никога да не забравите това!”.

Но замисълът му се обърнал срещу него.

Хората започнали да се тълпят в магазина и да плащат по 5 цента, за да колекционират новите торбички.

Въпреки че идеята му била да накара клиентите да преосмислят използването на пластмасата, все пак собственикът на магазина не се чувства победен:

„Главното е, че предизвикахме разговор по темата и привлякохме общественото внимание”.

Дейвид Куен има план как да обърне колекционерския интерес към торбичките в полза на екокаузата. Неговият супермаркет скоро ще предлага платнени торбички с отпечатани нови разнообразни хумористични послания.

Канадците рециклират едва около 8% от пластмасата за еднократна употреба. Следвайки политиката на Европейския съюз, в началото на юни премиерът Джъстин Трюдо обяви план за забрана на пластмасовите изделия за еднократна употреба още през 2021 година.

Площад Славейков

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Кой ще понесе отговорността за НАПлийкс?