Article_top

Социалната мрежа Instagram пробва смел експеримент - скриване на брояча за "лайкове", или харесвания на постовете на потребителите, съобщи Engadget.

Тестовете ще започнат в САЩ следващата седмица, като досега е правено частично в Канада, Австралия, Бразилия, Ирландия, Италия, Япония и Нова Зеландия.

Потребителите все още ще могат да видят колко хора са харесали дадена тяхна публикация, но не и да видят бройката на другите потребители.

Целта на компанията е да се намали "социалният натиск" въху потребителите и прекомерният фокус върху харесванията.

"Правим го заради младите хора. Идеята е да намалим "натиска" в Instagram, да бъде по-малко състезание за харесвания и да даде шанс на хората да се фокусират върху свързване с хората, които обичат, с нещата, които ги вдъхновяват", обяснява идеалистичните си мотиви ръководителят на социалната мрежа Адам Мосери.

Според анализатори нововъведението може сериозно да засегне бизнеса на инфлуенсърите, които разчитат на "лайкове", за да развиват бранда си. Вероятно и напълно ще убие пазара за купуване на "лайкове". Важно е да се знае, че броят последователи ще остане явен.

 

Социалната мрежа Instagram пробва смел експеримент - скриване на брояча за "лайкове", или харесвания на постовете на потребителите, съобщи Engadget.

Тестовете ще започнат в САЩ следващата седмица, като досега е правено частично в Канада, Австралия, Бразилия, Ирландия, Италия, Япония и Нова Зеландия.

Потребителите все още ще могат да видят колко хора са харесали дадена тяхна публикация, но не и да видят бройката на другите потребители.

Целта на компанията е да се намали "социалният натиск" въху потребителите и прекомерният фокус върху харесванията.

"Правим го заради младите хора. Идеята е да намалим "натиска" в Instagram, да бъде по-малко състезание за харесвания и да даде шанс на хората да се фокусират върху свързване с хората, които обичат, с нещата, които ги вдъхновяват", обяснява идеалистичните си мотиви ръководителят на социалната мрежа Адам Мосери.

Според анализатори нововъведението може сериозно да засегне бизнеса на инфлуенсърите, които разчитат на "лайкове", за да развиват бранда си. Вероятно и напълно ще убие пазара за купуване на "лайкове". Важно е да се знае, че броят последователи ще остане явен.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Какво искате да ви донесе Дядо Коледа?