Article_top

Всички магазини на „Теленор“ в страната вече са достъпни за посетители в инвалидни колички. Телекомът е първият оператор в България, осигурил тази възможност за хората с увреждания във всички свои търговски обекти.

В 108 магазина на компанията, в които няма постоянни рампи или друг начин за достъп с инвалидни колички, са осигурени мобилни рампи, а четири магазина са оборудвани със стълбищни роботи. На място са поставени и обозначителни стикери и звънци, в случай че посетител има нужда от съдействие от служителите на магазина. Те са преминали обучение за работа със съответното оборудване, така че да могат да асистират достъпа на хора в инвалидни колички.

Нововъведенията са част от продължаващите усилия на „Теленор“ за осигуряване на достъпна среда, която да е отворена за всички. Това включва както улеснен достъп до магазините на оператора, така и достъпната работна среда в централния офис на компанията.

Вече четири години Теленор развива програмата Open Mind, която дава възможност на хора с увреждания да повишат своята професионална квалификация и конкурентоспособността си на трудовия пазар, както и да развиват и показват способностите и уменията си в реална работна среда.

***

„Теленор“ е водеща телекомуникационна компания с над 3 милиона активни потребители в България. От 1 август 2018 г. "Теленор България", заедно с "Теленор Унгария" и "Теленор Сърбия и Черна Гора", са част от PPF Group.

PPF Group инвестира в множество пазарни области - банкови и финансови, телекомуникации, машиностроене, биотехнологии, застраховане, недвижими имоти и селско стопанство. PPF Group оперира в Европа, САЩ и Азия. Групата притежава активи на стойност над 45 млрд. евро (към 31 декември 2018 г.).

 

Всички магазини на „Теленор“ в страната вече са достъпни за посетители в инвалидни колички. Телекомът е първият оператор в България, осигурил тази възможност за хората с увреждания във всички свои търговски обекти.

В 108 магазина на компанията, в които няма постоянни рампи или друг начин за достъп с инвалидни колички, са осигурени мобилни рампи, а четири магазина са оборудвани със стълбищни роботи. На място са поставени и обозначителни стикери и звънци, в случай че посетител има нужда от съдействие от служителите на магазина. Те са преминали обучение за работа със съответното оборудване, така че да могат да асистират достъпа на хора в инвалидни колички.

Нововъведенията са част от продължаващите усилия на „Теленор“ за осигуряване на достъпна среда, която да е отворена за всички. Това включва както улеснен достъп до магазините на оператора, така и достъпната работна среда в централния офис на компанията.

Вече четири години Теленор развива програмата Open Mind, която дава възможност на хора с увреждания да повишат своята професионална квалификация и конкурентоспособността си на трудовия пазар, както и да развиват и показват способностите и уменията си в реална работна среда.

***

„Теленор“ е водеща телекомуникационна компания с над 3 милиона активни потребители в България. От 1 август 2018 г. "Теленор България", заедно с "Теленор Унгария" и "Теленор Сърбия и Черна Гора", са част от PPF Group.

PPF Group инвестира в множество пазарни области - банкови и финансови, телекомуникации, машиностроене, биотехнологии, застраховане, недвижими имоти и селско стопанство. PPF Group оперира в Европа, САЩ и Азия. Групата притежава активи на стойност над 45 млрд. евро (към 31 декември 2018 г.).

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията