Списание Playboy ще спре да публикува снимки на голи жени, защото порнографията в интернет е пратила в историята смисълът от подобни снимки. Това обяви главният изпълнителен директор на компанията Скот Фландерс. 

В интервю за "Ню Йорк Таймс" той обясни, че основателят на "мъжката Библия" Хю Хефнър се е съгласил с радикалната промяна и че фотосите на голите мадами ще спрат от март догодина.

След редизайна на списанието, който идва 62 години след пускането му на пазара, пак ще има "Плеймейт на месеца" и провокативни снимки на разкрепостени дами, но те ще попадат в категорията PG-13 (рейтинг, който предупреждава, че материалът може да бъде неподходящ за деца под 13 години). Това на практика означава, че илюстрациите би трябвало да са съвсем невинни.

"Вече хората са на един клик разстояние от огромно по обем секс съдържание, което е напълно безплатно. Така че голите снимки вече са в миналото", казва Фландерс пред "Ню Йорк Таймс".

Има и други промени. Списанието вече ще се насочи към младите мъже, които работят. 

Сайтът на Playboy вече бе преобразен и вече не е неподходящо да се чете в работно време. Това доведе до значителен ръст на по-младите читатели и кликанията нараснаха значително.

Американското издание на списанието вече не е печелившо. То съществува основно като маркетингов инструмент за преотстъпване на правата за международни издания. Всъщност Playboy печели единствено благодарение на преотстъпените лицензи в чужбина. Иначе тиражът на списанието е паднал от 5,6 милиона броя през 1975 г. до около 800 000 в момента.