Минаха двадесет и осем години, откакто малкият Кевин трябваше сам да си изправи срещу крадците, разчитайки единствено на изобретателния си детски ум и различни предмети от огромната семейна къща. Ако персонажът на Маколи Кълкин от коледната класика „Сам вкъщи“ имаше малко технологична помощ…

Днес Кълкин отново се връща в ролята на забравеното у дома дете, за да пресъздаде някои от най-прочутите сцени от филма за реклама на "Гугъл". В нея вече порасналият Кевин се събужда и отново установява, че е останал сам вкъщи. Този път вместо да се паникьоса, той пита "Гугъл" какво пише в календара му за днес.

„Къщата е само за Вас“, отвръща му виртуалният асистент.

След това продължава с ежедневните си занимания – асистентът му помага да си поръча по интернет афтършейв, отговаря на доставчика на пица пред вратата, пали камината му и накрая заблуждава крадците пред вратата, че къщата е пълна и в нея тече коледно празненство.

Рекламата бързо се разпространи в социалните мрежи, след като бе пусната на 19 декември. Клипът вече има над 6 млн. гледания в YouTube. Според Си Би Ес, стратегията зад рекламата е именно да се работи с филм коледна класика, който да бъде споделен дни преди празниците. Очевидно това работи – търсенето на думите „сам вкъщи“ в полето на Гугъл се е увеличило с 1900% в сравнение с празниците от миналата година.

Филмът все още не е загубил своята актуалност, макар и да е на почти 30 години. По българските екрани тази Коледа ще го гледаме отново по Би Ти Ви.

"Площад Славейков"