Техногигантът Google въвежда нов стандарт за сигурност в удостоверяването на писмата в популярния си мейл клиент Gmail, обявиха от компанията.
Става дума за маркиране на имейли от потвърделни официални адреси с логото на съответната компания. Google ще проверява дали конкретен имейл адрес принадлежи на конкретна фирма, като така ще ограничава фишинга и други злонамерени атаки през електронната поща.
За целта компаниите ще трябва да минат сертифициране с външни независими органи, Entrust Datacard и DigiCert.
Така например следващия път, в който получите имейл, уж от известна компания, ще знаете да не го отваряте, ако няма официалното лого на гиганта в безалкохолните напитки. Ако пък го има, можете да сте сигурни, че идва именно от тази компания. Досега човек трябваше ръчно да проверява дали имейл адресът @nap.bg например е измислица на интернет измамник, или е истински имейл от любимата ни българска институция.
От компанията призовават фирмите, които искат да създадат надежден имейл бюлетин, да се възползват от силната автентификация.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни