Article_top

Със сребърен медал бяха отличени аптеките SOpharmacy от Британската бизнес асоциация по дизайн DBA.

Наградата е в широката категория Food and Drug Retailers (Търговия на дребно на храни и медикаменти) в годишните награди Design Effectiveness Awards. Те всяка година отличават брандовете, които комбинират красота и функционалност - работещ дизайн с реално измерим ефект за успеха на бизнеса.

Златото в категорията пелечят магазини със собствени продукти на британската верига Booths.

Така брандът, разработен с британските агенции Creative Leap and CCG през 2014-2015 г, се нарежда до компании от ранга на Intel, Unilever, GlaxoSmithKline, Financial Times и други - общо 42 проекта в 14 категории.

Екипът, който стои зад дизайна на SOpharmacy отбелязва, че работата им е била свързана както с много емоции, така и с много рационалност, а концепцията е била оформена след задълбочени проучвания на нуждите и очакванията на българските потребители.

Средата в SOpharmacy е открита, спокойна и приветлива. Цветовете са свежи и зареждат с енергия, основните елементи на идентичност на марката са позитивни и весели, а плавните линии на дизайна допринасят за създаване на усещане за хармония и баланс, обясняват дизайнерите.

Клиентите са улеснени и от ясните категории на продуктите без рецепта - "мама и бебе", "лице и тяло", "здравословен начин на живот" и други. Според проучвания на нагласите на клиентите, 100% от тях остават с позитивно впечатление, което изразяват с думи като "емоция", "доверие", "любов". 97% посочват, че биха се върнали, а над 50% - че биха я препоръчали на приятел.

 

Със сребърен медал бяха отличени аптеките SOpharmacy от Британската бизнес асоциация по дизайн DBA.

Наградата е в широката категория Food and Drug Retailers (Търговия на дребно на храни и медикаменти) в годишните награди Design Effectiveness Awards. Те всяка година отличават брандовете, които комбинират красота и функционалност - работещ дизайн с реално измерим ефект за успеха на бизнеса.

Златото в категорията пелечят магазини със собствени продукти на британската верига Booths.

Така брандът, разработен с британските агенции Creative Leap and CCG през 2014-2015 г, се нарежда до компании от ранга на Intel, Unilever, GlaxoSmithKline, Financial Times и други - общо 42 проекта в 14 категории.

Екипът, който стои зад дизайна на SOpharmacy отбелязва, че работата им е била свързана както с много емоции, така и с много рационалност, а концепцията е била оформена след задълбочени проучвания на нуждите и очакванията на българските потребители.

Средата в SOpharmacy е открита, спокойна и приветлива. Цветовете са свежи и зареждат с енергия, основните елементи на идентичност на марката са позитивни и весели, а плавните линии на дизайна допринасят за създаване на усещане за хармония и баланс, обясняват дизайнерите.

Клиентите са улеснени и от ясните категории на продуктите без рецепта - "мама и бебе", "лице и тяло", "здравословен начин на живот" и други. Според проучвания на нагласите на клиентите, 100% от тях остават с позитивно впечатление, което изразяват с думи като "емоция", "доверие", "любов". 97% посочват, че биха се върнали, а над 50% - че биха я препоръчали на приятел.

Коментари

kate pate's picture
kate pate
new

:-)

Марешки е номер 1.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията