Article_top

Германският канцлер Ангела Меркел иска броят на зарядните станции за електрически автомобили в Германия да се увеличи драстично, за да могат потребителите по-уверено да преминат от двигател с вътрешно горене към електрически, предаде Асошиейтед прес, съобщава БТА.

"За тази цел искаме до 2030 г. да изградим един милион зарядни станции и индустрията ще трябва да участва в това усилие", заяви Меркел в своя седмичен видеоподкаст, цитирана от Ройтерс.

В Германия сега има около 21 000 обществени зарядни станции, припомня АП.

В понеделник канцлерката ще се срещне с ръководители на автомобилната промишленост, с които ще обсъди как да се ускори преходът към транспорт с ниски вредни емисии и как да се запазят работните места в сектора при преминаването към производство на по-екологични превозни средства.

На срещите ще се дискутира насърчаването на алтернативи на бензина и дизела, което освен автомобилите на електрически батерии, включва и тези, задвижвани от водородни горивни клетки. Ще се обсъди идеята държавата и промишлеността да си поделят разходите за субсидии, които ще съдействат за привличане на купувачи.

 

Германският канцлер Ангела Меркел иска броят на зарядните станции за електрически автомобили в Германия да се увеличи драстично, за да могат потребителите по-уверено да преминат от двигател с вътрешно горене към електрически, предаде Асошиейтед прес, съобщава БТА.

"За тази цел искаме до 2030 г. да изградим един милион зарядни станции и индустрията ще трябва да участва в това усилие", заяви Меркел в своя седмичен видеоподкаст, цитирана от Ройтерс.

В Германия сега има около 21 000 обществени зарядни станции, припомня АП.

В понеделник канцлерката ще се срещне с ръководители на автомобилната промишленост, с които ще обсъди как да се ускори преходът към транспорт с ниски вредни емисии и как да се запазят работните места в сектора при преминаването към производство на по-екологични превозни средства.

На срещите ще се дискутира насърчаването на алтернативи на бензина и дизела, което освен автомобилите на електрически батерии, включва и тези, задвижвани от водородни горивни клетки. Ще се обсъди идеята държавата и промишлеността да си поделят разходите за субсидии, които ще съдействат за привличане на купувачи.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията