Article_top

„Стара истина е, че българинът почва да проумява и разбира по-добре къде са границите на допустимото тогава, когато ги усети по джоба си.“

Това се казва в инициатива на Ивайло Ачев, главен редактор на Actualno.com, която призовава медиите, подкрепили декларацията „Днес е денят“, да не сключват договори с партии и политици, които рекламират в сайт, който не спазва журналистическата етика.

Поводът е случаят от миналата седмица, когато "Пик" публикува несъвместим с професионалните стандарти и етика материал, целящ да урони престижа на един от канидатите за кмет на София.

Клуб Z се присъединява към инициативата и няма да подписва договори с партии и политици, плащащи за реклама в „медия“, която е преминала „всякакви морални, етични и човешки граници“. Към инициативата вече са се присъединили и колегите от „Икономедиа“ – „Дневник“ и „Капитал“.

В края на миналата седмица над 30 медии и повече от 100 журналисти в лично качество призоваха партии и отделни политици да поставят заедно с тях границата като престанат да легитимират „медии“, погазващи стандартите и етиката на журналистическата професия.

За радост по-голямата част от играчите на политическата сцена, както и основните кандидати за кмет на столицата, вече обявиха пред Клуб Z, че няма да плащат за рекламни и PR кампании на „Пик“.

 

„Стара истина е, че българинът почва да проумява и разбира по-добре къде са границите на допустимото тогава, когато ги усети по джоба си.“

Това се казва в инициатива на Ивайло Ачев, главен редактор на Actualno.com, която призовава медиите, подкрепили декларацията „Днес е денят“, да не сключват договори с партии и политици, които рекламират в сайт, който не спазва журналистическата етика.

Поводът е случаят от миналата седмица, когато "Пик" публикува несъвместим с професионалните стандарти и етика материал, целящ да урони престижа на един от канидатите за кмет на София.

Клуб Z се присъединява към инициативата и няма да подписва договори с партии и политици, плащащи за реклама в „медия“, която е преминала „всякакви морални, етични и човешки граници“. Към инициативата вече са се присъединили и колегите от „Икономедиа“ – „Дневник“ и „Капитал“.

В края на миналата седмица над 30 медии и повече от 100 журналисти в лично качество призоваха партии и отделни политици да поставят заедно с тях границата като престанат да легитимират „медии“, погазващи стандартите и етиката на журналистическата професия.

За радост по-голямата част от играчите на политическата сцена, както и основните кандидати за кмет на столицата, вече обявиха пред Клуб Z, че няма да плащат за рекламни и PR кампании на „Пик“.

Коментари

smarf's picture
smarf
smarf

ПИК официоз на прокуратурата

А прокуратурата плаща ли на ПИК? И как е възможно правосъдието и справедливостта на една държава да се рекламират и поддържат от мръсно кафяви и работещи с компромати парцали???

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Какъв ще е резултатът от първия тур на изборите в София?